کناره‌گیری یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه ترودو: به هیچ وجه از حمله اسرائیل به رفح حمایت نمی‌کنیم عربستان: حمله اسرائیل به رفح جنایت و نقض آشکار قوانین و قطع‌نامه‌های بین‌المللی است الجزایر پیش نویس قطعنامه توقف کشتار در رفح را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کند واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح مکرون: آماده ام کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم اما در زمان مناسب وکیل امیرحسین مقصودلو: تتلو فعلا آزاد نمی شود | به برخی از احکام صادره اعتراض کرده است صدر اعظم آلمان: بمباران اردوگاه پناهجویان در غزه غم انگیز است عزت الرشق: جهانیان فریب صهیونیست‌ها را نمی‌خورند | نتانیاهو تشنه خون است اعلام آمادگی مکزیک برای پیوستن به آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی آمریکا: به فشار برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه می‌دهیم وقوع حادثه دریایی جدید در اطراف یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳) رسانه های رژیم صهیونیستی : اسرائیل در فهرست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد یک روز سیاه دیگر برای نظامیان صهیونیست در غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) حملات متعدد مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: مصیبت از دست دادن آیت الله رییسی برای ما سخت بود نگرانی شدید دموکرات‌ها نسبت به چشم‌انداز پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تحویل کمک از طریق دریا به غزه را تعلیق کرد «بورل» شهادت رئیس جمهور فقید ایران و یارانش را تسلیت گفت دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد | گوترش خواستار آتش بس فوری شد
سرخط خبرها

حسن نصرالله در سالروز آزادسازی جنوب لبنان سخنرانی می‌کند

  • کد خبر: ۱۶۶۰۰۰
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
حسن نصرالله در سالروز آزادسازی جنوب لبنان سخنرانی می‌کند
رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بابت آینده خود احساس نگرانی می‌کند. قرار است دبیرکل حزب‌الله نیز امشب به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان سخنرانی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در یازدهمین کنفرانس گردهمایی جهانی حمایت از مقاومت اظهار کرد: اسرائیلی‌ها بابت آینده خود احساس نگرانی می‌کنند.

امین السید در ادامه گفت: سرنوشت منطقه را شکست خوردگان رقم نمی‌زنند و ما باید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم سرنوشت منطقه را تعیین کنیم.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان افزود: دشمن از درب‌های مختلفی وارد منطقه شد تا خاورمیانه جدیدی را ایجاد کند اما منطقه ما توانست تمامی طرح‌های دشمنان را ناکام بگذارد.

رادیو "النور" لبنان اعلام کرد، یازدهمین کنفرانس گردهمایی جهانی حمایت از مقاومت امروز پنج‌شنبه به مناسبت جشن مقاومت و آزادی آغاز شده است.

امروز بیست‌وسومین سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ مه سال ۲۰۰۰ است.

به همین مناسبت قرار است سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعت ۸:۴۵ عصر امروز به وقت بیروت به مناسبت این روز سخنرانی کند.

افکار عمومی در اراضی اشغالی همانند لبنانی‌ها، اعراب و تصمیم‌گیرندگان سیاسی جهان منتظر مطالبی هستند که نصرالله به این مناسبت مطرح خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان روز یکشنبه در چارچوب فعالیت‌های مربوط به این جشن، رزمایشی با سلاح جنگی در جنوب لبنان اجرا کرد که موجب خشم رژیم صهیونیستی شد.

در این رزمایش نیروهای حزب‌الله با تخصص‌های نظامی مختلف شرکت کردند و از سلاح‌ها، موشک‌ها و خودروهای زرهی حزب‌الله رونمایی شد.

رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از پیام این رزمایش، به قدرت و توان مقاومت و ضعف خود و جبهه داخلی برای هرگونه جنگی در آینده اذعان کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->